Kontakt z klientem trudnym i niezmotywowanym - narzędzia wspomagające wzbudzenie motywacji do zmiany

Oglądaj w dogodnym terminie

Szkolenie dla pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej,
Centrum Usług Społecznych, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie itp.

 

Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy oraz wymianę doświadczeń w zakresie pracy z trudnym klientem w oparciu o praktyczną wiedzę prowadzącej.

Uczestnicy szkolenia mają możliwość zdobycia wiedzy, która pozwoli im na wyeliminowanie szeregu trudności i nieprawidłowości związanych z ich pracą.

Program Szkolenia

I. Kontakt z klientem trudnym i niezmotywowanym. Narzędzia wspomagające wzbudzenie motywacji do zmiany.
  • Trudny klient – kto to jest ?
  • Identyfikacja postaw klientów utrudniających współpracę.
  • Problematyka pracy z klientem sprawiającym trudności i będącym w oporze.
  • Techniki efektywnej komunikacji z trudnym klientem.
  • Zamiana sposobu myślenia pracownika z „ja wiem”, na „ja chcę się dowiedzieć”
  • Stawianie granice, które chronią emocje pracownika, ale nie blokują współpracy.
  • Budowanie relację z klientem, pozwalającej na zbudowanie mostu, a nie muru.
  • Wzbudzanie motywacji do zmiany.
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem, trudnymi sytuacjami oraz wypaleniem zawodowym.
II. KONSULTACJE TELEFONICZNE:
  • termin konsultacji należy umówić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia realizacji szkolenia;
  • w celu ustalenia terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny: 797-240-556
  • konsultacje nie umówione w terminie określonym powyżej PRZEPADAJĄ

Wykładowcy

mgr Ewelina Kondracka

Pedagog, specjalista w zakresie Pomocy Ofiarom Przemocy w Rodzinie (Certyfikat nr 262 wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego), wieloletni pracownik administracji samorządowej - aktualnie Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej, w latach 2007 – 2017 Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii (aktualnie Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych), od 2010 r. Przewodnicząca Zespołu Interdyscyplinarnego, od 2011 r. prowadzi grupy wsparcia oraz konsultacje indywidualne dla osób doznających przemocy domowej, od 2012 r. prowadzi programy korekcyjno – edukacyjne dla osób stosujących przemoc domową, mediator w sprawach rodzinnych, karnych oraz pracowniczych, terapeuta rodzinny, interwent kryzysowy, psychotraumatolog, posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla członków ZI oraz grup diagnostyczno-pomocowych z obszaru realizacji zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej.

cena szkolenia

499 PLN od osoby 99 PLN każda kolejna osoba.

cena szkolenia obejmuje

szkolenie e-learningowe, materiały, konsultacje telefoniczne - 10 minut TYLKO dla pierwszego zgłoszonego uczestnika szkolenia

dodatkowe informacje

FAKTURA zostanie przesłana na adres e-mail podany w karcie zgłoszenia.

WARUNKIEM uruchomienia dostępu do szkolenia jest wcześniejsze opłacenie faktury.

TERMIN KONSULTACJI telefonicznych należy ustalić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia realizacji szkolenia. TERMIN KONSULTACJI prosimy ustalić pod nr telefonu: 12 635-83-65 – konsultacje nie umówione w powyższym terminie PRZEPADAJĄ.

Koordynator Szkolenia

OTI
tel.: 12 635 83 65
fax. 12 635 83 65